Marcin Dorociński został ambasadorem Santander Bank Polska. Współpraca przybrała nietypowy kształt ze względu na pandemię koronawirusa – aktor zaangażował się w zbiórkę charytatywną, której celem jest zebranie środków na zakup sprzętu i wyposażenia dla służb medycznych walczących z COVID-19.
26 marca 2020 roku w kanałach społecznościowych Santander Bank Polska pojawił się film, w którym Dorociński namawia do wsparcia akcji charytatywnej. „Znaleźliśmy się wszyscy w niespotykanej, niecodziennej sytuacji. Tylko wspólnym wysiłkiem możemy szybciej wrócić do świata, który znamy i kochamy. Dlatego Santander Bank Polska przekazał dwa miliony złotych na wsparcie służb medycznych” – mówi w wideo aktor. Dodaje też, że każda złotówka przekazana na ten cel zostanie podwojona przez bank.
„Zostałem ambasadorem Santander Bank Polska dlatego, że ten bank jest taki jak ja – jest zaangażowany społecznie. Doceniam również, że dziś, w tych trudnych czasach, jego pracownicy działają charytatywnie i pomagają potrzebującym. To bank skoncentrowany na człowieku. Dlatego do niego dołączam, na razie z domu, ale już wkrótce w wielu kampaniach” – tłumaczy ambasador w informacji prasowej.
Źródło: facebook.com/santanderbankpolska
Jak przekazuje Santander Bank Polska, decyzja o podjęciu współpracy z Dorocińskim zapadła w grudniu 2019 roku. W sytuacji pandemii obecne działania zostały przekierowane jedynie na wsparcie służby zdrowia. „Zarówno nam, jak i Marcinowi bardzo zależało, żeby naszą współpracę opierać na wartościach i ideach, które dla banku i dla Marcina są niezwykle ważne, w tym między innymi działanie na rzecz środowiska i szeroko rozumiane zaangażowanie społeczne. Dlatego, gdy cały świat tak niespodziewanie znalazł się w nadzwyczajnie trudnej sytuacji, widzieliśmy, że musimy działać tu i teraz. Wspólnie zachęcamy dziś do wsparcia akcji na rzecz szpitali, bo jak mówimy w kampanii – chcemy jak najszybciej wrócić do świata, który kochamy. Liczne aktywności Marcina oraz odpowiedzialna społecznie postawa są nam bliskie. Współpraca z Marcinem pozwoli nam w jeszcze bardziej zauważalny sposób mówić o tym, co ważne dla nas wszystkich” – komentuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska.
Dalsze decyzje dotyczące zakresu współpracy zostaną podjęte w przyszłości. (ak)
Zdjęcie główne: facebook.com/santanderbankpolska