piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Ostoya Vodka

Ambasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Ostoya Vodka

Marka Ostoya Vodka wspiera program ochrony wilka prowadzony przez WWF Polska. Akcję „Ostoya dla wilków” promuje spot z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Ostoya Vodka zdecydowała się wesprzeć program ochrony wilka prowadzony przez WWF Polska ze względu na swoje pochodzenie oraz związek z naturą – wódka produkowana jest z bieszczadzkiej pszenicy. Powstał więc projekt „Ostoya dla wilków”, w ramach którego marka przekaże WWF Polska grant na realizację programów ochrony wilka w Karpatach.

„Bieszczady są częścią Karpat i miejscem narodzin Ostoya Vodka. Stąd pochodzi pszenica, z której tworzymy spirytus. Czujemy się w sposób naturalny związani z tym pięknym, dzikim regionem kraju. Szukaliśmy możliwości zaangażowania się w istniejący projekt chroniący przyrodę. Okazało się, że z działaniami WWF Polska jest nam bardzo po drodze. Wilki są ciągle postrzegane jako zagrożenie dla człowieka, ale bez nich nie będzie równowagi w ekosystemie. Nasze wsparcie zostanie przekazane m.in. na prowadzenie badań genetycznych wilka w Karpatach”– wyjaśnia Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager marki Ostoya Vodka.

 

Akcja „Ostoya dla wików” potrwa rok. W spocie – jako bohater i narrator filmu – wystąpił aktor Marcin Dorociński. „Zależało nam również na właściwym ambasadorze akcji, któremu bliskie są działania na rzecz ochrony przyrody i zwierząt” – wyjaśnia przedstawicielka marki. Dodaje także, że Dorociński starannie wybiera kampanie, w których występuje, i angażuje się przede wszystkim w projekty społeczne i ekologiczne.

Z kolei Przemysław Nawrocki z WWF Polska podkreśla, że ochrona wilków jest dla organizacji działaniem priorytetowym. W całej Polsce żyje około tysiąca tych zwierząt, Bieszczady to natomiast jedne z najważniejszych miejsc bytowania tego gatunku. Mimo że wilki są ściśle chronione, często padają ofiarą kłusowników.

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii (współpracę z WWF Polska i Marcinem Dorocińskim, produkcję spotu, sesję fotograficzną oraz przygotowanie materiałów kreatywnych komunikujących akcję) odpowiada Agencja IQ Marketing. Działania PR prowadzi natomiast Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj