Marka Siemens rozpoczęła kampanię AGD. Jej bohaterem został podróżnik i polarnik, pierwszy i jedyny jak dotąd człowiek na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu roku – Marek Kamiński. Akcja ma promować wszystkie grupy produktowe marki i pokazywać jej wartości.
Kampania obejmuje prasę, ale przede wszystkim internet, w tym media społecznościowe i tematyczne portale, poświęcone kulinariom, sztuce, designowi czy podróżom. Zakłada również wykorzystanie specjalnych formatów bannerów responsywnych. Potrwa do końca sierpnia 2016 roku.
W ramach kampanii zorganizowany został również konkurs „Kocham TO!”, którego ambasadorem jest Kamiński. Zachęca konsumentów firmy Siemens do dzielenia się swoimi oryginalnymi pasjami na stronie.
Do promocji konkursu włączą się również popularni blogerzy. Wykorzystana zostanie także sieć indaHash na Instagramie.
Za koncept kampanii odpowiada BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i HyperCrew, za mediaplan – ACR Media. Akcja będzie wspierana również przez działania PR, którymi zajmie się BSH. (ak)