Firma bukmacherska STS nawiązała współpracę ambasadorską ze skoczkiem narciarskim Martinem Schmittem. Sportowiec od jesieni 2019 roku reprezentuje markę w globalnej kampanii „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”. Został jej twarzą, występuje m.in. w spotach wideo i w graficznych materiałach promocyjnych.
„Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich. Jest doskonałym przykładem, jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej, dlatego współpraca z trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji” – czytamy w informacji prasowej wypowiedź Mateusza Juroszka, prezesa STS-u.
W listopadzie 2019 roku marka ogłosiła też współpracę z piłkarzem Peterem Schieichelem oraz rebranding. Celem kampanii z ambasadorami jest m.in. wspieranie ekspansji zagranicznej, którą bukmacher rozpoczął w lutym 2019. (mp)