Mateusz Gessler został pierwszym ambasadorem marki Hortex – polskiej firmy oferującej mrożone warzywa i owoce. Szef kuchni jest twarzą kampanii reklamowej dotyczącej wprowadzenia na rynek gotowych mrożonych zup.
„Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz, tak jak Hortex stawia na jakość i naturalność tego, co jemy” – mówi Agata Bonikowska, Marketing Director/Frozen Division w Hortex. W informacji prasowej czytamy również, że „naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek” Mateusza Gesslera współgrają z wizją marki.
„Chciałbym przekonywać ludzi, aby zwracali uwagę na to, co i jak jedzą. Warzywa i owoce to naturalna podstawa” – komentuje nowy ambasador marki.
Kampania opiera się przede wszystkim na trzech telewizyjnych spotach reklamowych. W pierwszym z nich (jedynym dostępnym do czasu publikacji tekstu – przyp. red.) Mateusz Gessler przedstawia przykład domowej szefowej kuchni, których w całej Polsce jest 14 mln. Ambasador dziękuje każdemu z nich i tłumaczy, że właśnie dla nich Hortex „tworzy produkty, które ułatwiają życie”.
Pozostałe działania promocyjne obejmą media społecznościowe – na swoich profilach na Instagramie i Facebooku Mateusz Gessler opublikuje serię postów dotyczących produktów Hortex i kampanii reklamowej – oraz reklamę zewnętrzną (OOH) i materiały POS z wizerunkiem ambasadora takie jak naklejki, woblery czy human standy.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Opus B. Przygotowaniem strategii, kreacji i całości działań w internecie zajęła się agencja F11. (ak)