poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Curem

Ambasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Curem

W lipcu 2020 roku Mateusz Kusznierewicz został pierwszym ambasadorem marki materaców Curem (należącej do szwedzkiego koncernu Hilding Anders). Żeglarz i mistrz olimpijski weźmie udział w kampanii wizerunkowej, której celem jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku marki w swojej kategorii produktów.

Mateusz Kusznierewicz

„Filozofia marki CUREM: Work, Play, Sleep, Curem wpisuję się idealnie w mój niezwykle aktywny styl życia i dbałość o regenerację. To innowacyjna, ultranowoczesna marka, która stawia na holistyczne podejście do snu. Wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne i inteligentne materiały, by materac dawał nam pełną regenerację na co dzień. Jeden z wybranych modeli, .EXE, na którym teraz sypiam, najchętniej zabierałbym ze sobą w każdą podróż i na łódkę. Odpowiednia twardość, elastyczność, wentylacja oraz idealne wsparcie dla poszczególnych części kręgosłupa, które daje odprężenie dla zmęczonych w ciągu dnia mięśni, idealnie sprawdzają się u osób aktywnych – takich jak ja” – mówi Mateusz Kusznierewicz.

Kampania wizerunkowa wystartowała 15 września 2020 roku. W ramach współpracy postać ambasadora pojawi się w materiałach prasowych, działaniach contentmarketingowych, media relations, kampanii internetowej oraz na stronie czy w katalogu produktowym firmy. Mateusz Kusznierewicz wziął udział także w spocie reklamowym, sesji fotograficznej oraz webinarze, w którym opowiada o swoich sposobach na regenerację i realizację strategii work-life balance w kontekście głównych wartości marki przedstawianych za pomocą hasła „Work, Play, Sleep, Curem”.

„Znajdujemy się w przełomowym momencie dla marki Curem. Po raz pierwszy w historii rozpoczynamy współpracę z ambasadorem. Przekonały nas wspólne myślenie i holistyczne podejście do kwestii związanych ze zdrowym snem i regeneracją. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Mateuszem będziemy mogli kontynuować naszą misję w zakresie edukacji. Wiemy o śnie coraz więcej, wykorzystujemy najnowsze technologie i materiały, prowadzimy badania użytkowników, testujemy nasze produkty, by w tym bardzo wymagającym ciągłej aktywności świecie, móc zagwarantować naszym odbiorcom efektywny sen. Społeczna odpowiedzialność i nieustanny rozwój technologiczny są wartościami, które determinują sposób, w jaki pracujemy” – mówi Marta Bartoszak, Marketing Team Leader w Hilding Anders Polska.

Mateusz Kusznierewicz

Za koncepcję oraz produkcję kampanii odpowiada agencja Rebell Studio. Komunikację marki, działania PR i webinar realizuje Spółdzielnia PR. Zakupem mediów zajął się Starcom. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj