piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Nivea

Ambasadorzy marek: Mateusz Kusznierewicz dla Nivea

Nivea rusza z drugą edycją projektu „Podwórko Nivea”. W jej ramach wybudowanych zostanie ponad 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce. Do akcji zaangażowano sportowca Mateusza Kusznierewicza – ojca dwójki dzieci i fana aktywnego spędzania czasu z rodziną.

„Od lat obserwuję społeczną działalność marki NIVEA i cieszę się, że w tym roku mogę być jej częścią. Jako rodzic staram się, aby moja rodzina spędzała jakościowy i aktywny czas razem. Dzięki temu nie tylko jesteśmy blisko siebie, ale również jako rodzice – mamy realny wpływ na prawidłowy rozwój naszych pociech. Wiem jakie to ważne, ponieważ w mojej pracy, każdego dnia pomagam dzieciom odkrywać ich talenty, rozwijać pasje i umiejętności. Wierzę, że to właśnie sport i aktywna zabawa pozwala uczyć współpracy, odpowiedzialności i kreatywności od najmłodszych lat” – mówi Kusznierewicz.

Nivea przygotowała konkurs, w drodze którego okaże się, gdzie powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw. Dzięki sukcesowi ubiegłorocznej edycji (1 117 gmin i spółdzielni mieszkaniowych, które wzięły udział w konkursie i ponad 18 mln głosów oddanych na zwycięskie lokalizacje), firma postanowiła kontynuować projekt.

„Jako marka, pragniemy nieustannie inspirować rodziców do aktywnego i kreatywnego spędzania czasu z dziećmi, dając im przestrzeń, która to umożliwia. Pierwsza edycja konkursu rozbudziła apetyt Polaków, a ich ogromne zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania udowadniając, że społeczne inicjatywy NIVEA są niezwykle potrzebne. Cieszymy się, że w tym roku dołączył do naszego projektu Mateusz Kusznierewicz, który dzięki swojej postawie i osiągnięciom sportowym może być prawdziwą inspiracją nie tylko dzieci, ale również rodziców” – podkreśla Katarzyna Milanovic, General Manager NIVEA.

Badania Millward Brown, przeprowadzone na zlecenie marki NIVEA pokazują, że polscy rodzice spędzają ze swoimi dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Według Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) czas jakościowy, który obejmuje opiekę nad dzieckiem, ale przede wszystkim takie czynności jak wspólną nauka, zabawę, przygotowywanie posiłków, pomoc przy odrabianiu lekcji czy czytanie jest znacznie krótszy. Okazuje się, że zapracowane mamy dysponują średnio 67 minutami w ciągu dnia, zaś ojcowie – 40. To powoduje, że Polska jest na 12 miejscu w rankingu OECD wśród 21 badanych krajów na świecie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj