Włoski kucharz Matteo Brunetti został nowym ambasadorem marki Whirlpool, producenta sprzętów gospodarstwa domowego. Początek działań marketingowych zaplanowany jest na sierpień 2024 roku.
„Matteo gotuje, Whirlpool asystuje” – to hasło przewodnie współpracy, w ramach której przewidziana jest m.in. seria spotów o tematyce kulinarnej. Pojawią się one już niebawem na kanale marki na YouTubie.
Matteo Brunetti to włoski kucharz mieszkający w Polsce i finalista szóstej edycji programu „MasterChef”. Obecnie zajmuje się popularyzowaniem włoskiej kuchni, kultury i tradycji w polskim Internecie. Rozwija też swoje kanały na platformach YouTube, Instagram i TikTok, gdzie łącznie zgromadził już ponad milion obserwatorów. Kucharz dzieli się swoimi przepisami na włoskie dania i udziela praktycznych porad dotyczących gotowania.
Kampania z jego udziałem obejmuje digital oraz materiały publikowane na platformach Mety, a także na YouTubie i TikToku. Nowy ambasador marki przygotowuje potrawy z różnych zakątków Włoch, a asystują mu przy tym urządzenia marki Whirlpool wykorzystujące technologię „6. Zmysł”.
Brunetti będzie także twarzą marki na wybranych eventach branżowych.
Współpraca ma charakter długofalowy i potrwa do końca 2025 roku. (kn)