W lutym 2022 roku Michał Pol – dziennikarz i sportowy influencer – rozpoczyna współpracę ambasadorską z legalnym bukmacherem, firmą Betclic.
Kontrakt obejmie nie tylko wykorzystanie wizerunku dziennikarza w promocji marki, lecz także liczne aktywności w mediach społecznościowych. W ramach współpracy w kanałach bukmachera powstaną nowe formaty, w których pojawi się Pol. Na kanale Betclic na YouTubie pojawi się specjalny segment „Dymy na Polu”, w którym ambasador marki będzie poruszał najciekawsze zagadnienia minionego okresu w humorystycznej formie. Pol zostanie również prowadzącym transmisji na żywo w mediach bukmachera. Planowane są także specjalne akcje promocyjne, krótkie anegdoty w formie wideo czy konkursy dla widzów.
„Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy”– komentuje Bartłomiej Płoskonka, Country Manager bukmachera Betclic.
„Na rozpoczęcie współpracy z Betclic patrzę z niesamowitym optymizmem. Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię. Na niespodzianki powinni czekać nie tylko widzowie, ale także gracze bukmachera” – zapowiada Michał Pol.
Bukmacher podpisał z Polem dwuletnią umowę. Współpracą Pola z Betclic od strony kreatywnej zajmuje się agencja marketingu sportowego Arskom. (mb)