W ramach współpracy dziennikarz będzie angażował swoich fanów w mediach społecznościowych. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży. Zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz działania PR.
Współpraca z Michałem Polem to jeden z elementów długofalowej strategii marketingowej Fortuny zakładów bukmacherskich. Działania marketingowe z udziałem dziennikarza zaplanowane zostały do końca 2017 roku. Za komunikację projektu odpowiada agencja Arskom Group.
„Michał to jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych. Dla niego sport to więcej niż praca, co obserwujemy na co dzień choćby w jego mediach społecznościowych. Chcemy razem z Michałem rozbudzić sportową pasję w Polakach i pokazać im, na jak wiele sposobów można przeżywać wydarzenia sportowe” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuny zakładów bukmacherskich.
„Podoba mi się droga, którą firma podąża i która jest spójna z tym, jak ja podchodzę do sportu. Dlatego zdecydowaliśmy się na szerszą współpracę. Sport to emocje przez 24 godziny na dobę i cieszę się, że wspólnie będziemy mogli zachęcać kibiców do ich wyjątkowego przeżywania” – komentuje Michał Pol. (pk)