Ambasadorem marki Kenwood w Polsce został Michel Moran, szef kuchni oraz juror programów kulinarnych MasterChef oraz MasterChef Junior.
„Liczę na to, że moja współpraca z Kenwoodem będzie nie tylko kolejnym wyzwaniem na mojej drodze zawodowej, ale też przekona Polaków, że korzystanie w kuchni ze sprzętów najwyższej jakości daje wspaniale rezultaty kulinarne, a przede wszystkim ułatwia gotowanie na co dzień“ – podkreśla Michel Moran.
Współpraca z szefem kuchni zakłada kampanię promocyjną w prasie i internecie. Ponadto, prowadzone będą działania trade marketingowe w punktach sprzedaży, cross promocje oraz wydarzenia specjalne z udziałem gwiazdy. Co więcej, powstanie limitowana seria produktów sygnowanych przez restauratora. Działania reklamowe wesprze kampania PR, za którą odpowiada Prospero Film & Media.
„Liczę na to, że współpraca z tak wybitnym szefem kuchni przełoży się na wyniki sprzedażowe i wzmocni wizerunek Kenwooda jako marki premium przyjaznej użytkownikowi“ – mówi Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska, właściciela marki Kenwood. (ak)