Z początkiem września 2021 roku Natalia Kukulska została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. W ramach współpracy piosenkarka będzie promować nowe perfumy Embrace oraz pozostałe zapachy z linii Eve.
Motywem przewodnim kampanii z jej udziałem jest podziw dla kobiet. W komunikacie prasowym czytamy, że nowe perfumy zostały stworzone „by wspierać kobiety w wypełnianiu każdej z ich życiowych ról i odzwierciedlać różne aspekty kobiecej osobowości”.
„Czasem elegancka i stylowo ubrana, a czasem naturalna i bez makijażu. Zazwyczaj towarzyska i wygadana, dzisiaj nieco introwertyczna i ceniąca sobie spokój – jedna kobieta, a ma tak wiele różnych oblicz” – pisze marka o Natalii Kukulskiej.
W ramach współpracy w nowym katalogu Avonu znalazła się w nim sesja zdjęciowa z ambasadorką. Kampania obejmuje też projekty PR-owe i aktywności w mediach społecznościowych zarówno Natalii Kukulskiej, jak i marki kosmetycznej. Zaprezentowano także spot reklamowy, dostępny w serwisie YouTube oraz emitowany w telewizji, do którego ambasadorka nagrała piosenkę – premiera będzie miała miejsce 24 września.
Kampania związana z perfumami Eve ma trwać przez cały wrzesień. Wcześniej w 2021 roku ambasadorkami firmy były Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska i Daria Widawska, a także Kayah i Mery Spolsky.
Marka Avon odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii i działania w social mediach, zaś agencja mediowa Starcom – za zakup mediów. Działania z artystką koordynuje agencja Star4Brands, a działania PR – agencja Garden of Words. (ap)