Hennessy Polska rozpoczyna współpracę z Adamem Ostrowskim, znanym jako O.S.T.R. Przedstawiciel polskiej sceny hiphopowej został pierwszym ambasadorem marki koniaku w Polsce.
Współpraca będzie prowadzona pod hasłem „HENNESSY Never stop. Never settle. – O.S.T.R. Autentycznie”. Partnerstwo z muzykiem ma na celu przybliżenie polskiej publiczności wartości marki. O.S.T.R. uosabia globalne przesłanie Hennessy – konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym i pozostaje wierny takim wartościom, jak dążenie do celu, autentyczność, niezależność i chęć rozwoju.
„O.S.T.R. jest dla nas uosobieniem wartości spójnych z globalnym przesłaniem marki. Wśród globalnych Ambasadorów Hennessy są tak wybitni artyści, jak Nas czy Erykah Badu, będący uosobieniem idei »Never stop. Never settle«. W Polsce bardzo długo szukaliśmy kogoś, kto mógłby dołączyć do grona ambasadorów marki. Pierwszego polskiego ambasadora Hennessy wybraliśmy z niezwykłą starannością, opieramy naszą współpracę na autentycznym partnerstwie obu stron. Jesteśmy przekonani, że udało nam się znaleźć kogoś, kto ścieżka życiowa jest spójna z motto Hennessy, by nigdy się nie zatrzymywać, nigdy nie stawać w miejscu, by nieustannie przesuwać granice swoich możliwości” – mówi o współpracy Tomasz Urbanski, Brand Manager Moët Hennessy Polska.
W ramach współpracy planowane są m.in. działania w mediach społecznościowych – na profilach Hennessy Polska i O.S.T.R na Facebooku i Instagramie, a także aktywności w „Strefach Hennessy”, czyli miejscach, które odwiedzi O.S.T.R. w czasie zaplanowanej w ramach współpracy trasy koncertowej „Autentycznie”.
Współpraca ma charakter długofalowy, dalsze działania zostaną ogłoszone w kolejnych miesiącach 2017 roku. (mb)