W czerwcu 2024 roku do grona ambasadorów Douglas Collection, marki należącej do perfumerii Douglas, jako pierwsza Polka dołączyła dziennikarka i modelka Paulina Krupińska.
Jak podkreśla Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas Poland & CEE, marka zaprosiła do współpracy Paulinę Krupińską ze względu na jej „świetny styl, autentyczność i wizerunek”, które pasują do Douglas Collection. „Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie” – wspomina Mauduit.
W ramach współpracy Paulina Krupińska weźmie udział w kampanii „Jak ty to robisz?”, która ma na celu zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Douglas Collection chce pokazać, jak za pomocą produktów marki można podkreślić swoje piękno i wyrazić siebie – czytamy w komunikacie prasowym.
W ramach akcji w mediach społecznościowych powstaną tutoriale makijażowe, a na przyszłorocznych festiwalach specjalne strefy Douglas, gdzie konsumentki będą mogły spotkać makijażystów marki i skorzystać z ich usług.
Start kampanii zaplanowano na 11 czerwca 2024 roku. Będzie ona promowana na profilach Douglasa w mediach społecznościowych, na reklamach zewnętrznych w polskich miastach, a także w prasie. W ramach akcji powstał spot, który będzie emitowany na YouTubie oraz w kanałach własnych marki. Komunikacja będzie prowadzona w serwisach społecznościowych zarówno na profilach Douglasa, jak i Pauliny Krupińskiej.
Źródło: youtube.com/PerfumerieDouglasPolska
(ao)