Piotr „Vienio” Więcławski został ambasadorem trzeciej edycji programu CSR-owego Lechstarter, który realizowany jest przez markę Lech.
Jak czytamy w materiale prasowym, projekt jest nastawiony „na pozytywne zmiany w polskich miastach”. „Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na taką zmianę, to Leszek na urzeczywistnienie tych pomysłów ma 1 000 000 zł. Dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast” – zachęcają przedstawiciele programu Lechstarter.
Piotr „Vienio” Więcławski jako ambasador projektu będzie zasiadał w jury, którego zadaniem jest wybór najciekawszych pomysłów, które przejdą do finału, czyli do głosowania internautów.
„Miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania” – w ten sposób twórcy programu Lechstarter uzasadniają wybór rapera na ambasadora projektu.
Za komunikację programu CSR-owego marki Lech odpowiada Cut The Mustard. Przy projekcie współpracowały też firmy Tailor Made PR, ZenithOptimedia Group i Agencja Afekt. (pp)