Słoweński kolarz szosowy Primož Roglič został ambasadorem szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Jak czytamy, marka jest m.in. oficjalnym chronometrażystą wyścigu Tour de France czy sponsorem Tour de Romandie i Tour de Suisse, a także głównym partnerem Międzynarodowej Unii Kolarskiej (UCI). Firma przekonuje, że jako marka jest „historycznie związana ze sportem, a teraz, po raz kolejny, dowodzi swojego przywiązania do wyjątkowych sportowców i miłości do kolarstwa”.
Dalej czytamy, że kolarz dołączył do dotychczasowych ambasadorów, m.in. Klaya Thompsona, amerykańskiej gwiazdy Golden State Warriors, Marca Marqueza, „hiszpańskiego fenomenu moto GP” i Tony’ego Parkera, wielokrotnego francuskiego mistrza NBA, dzisiaj na sportowej emeryturze.
„Jesteśmy dumni, że Primož Roglič dołączył do grona naszych ambasadorów” – tłumaczy dyrektor generalny Tissot, Sylvain Dolla. „Oprócz imponujących osiągnięć sportowych i niezwykłych cech właściwych mistrzowi, Primož Roglič jest uosobieniem ważnych wartości, takich jak determinacja, umiejętność pracy zespołowej i fair-play. Wartości te są także istotne dla Tissot, który w ten sposób wzmacnia swoje zaangażowanie w świat kolarstwa” – dodał.
Dowiadujemy się, że Rogliča „uznaje się obecnie za jednego z najlepszych kolarzy na świecie” – jest m.in. zawodnikiem profesjonalnej grupy Team Jumbo-Visma czy dwukrotnym zwycięzcą Vuelta a España (2019 i 2020 rok). „Jestem zaszczycony, że zostałem ambasadorem Tissot, który całkowicie angażuje się w kolarstwo” – zaznacza nowy ambasador. „Pomiar czasu stanowi integralną część mojego życia. Ten związek z Tissot ma dla mnie duże znaczenie” – podkreśla.
Redakcja PRoto.pl do czasu publikacji nie otrzymała odpowiedzi dotyczącej zakresu współpracy między nowym ambasadorem i marką. (kd)