W styczniu 2020 roku Rafał Gębura został ambasadorem męskiej marki odzieżowej Lancerto. Dziennikarz i twórca programu „7 metrów pod ziemią” jest już szóstym reprezentantem firmy, pozyskanym w ramach jej współpracy z agencją Kuźniar Media.
„Współpraca z Rafałem od dłuższego czasu była w orbicie naszych zainteresowań, a muszę przyznać, że bardzo skrupulatnie dobieramy influencerów i ambasadorów marki Lancerto. Doceniamy nie tylko warsztat dziennikarski i pasję, z jaką Rafał prowadzi swój kanał. Przy współpracy z autorem »7 metrów pod ziemią« liczymy na efekt synergii. Dla Lancerto to szansa na eksplorację zasięgów i zaangażowania wśród subskrybentów kanału (na YouTubie – przyp. red.), w zamian za co oferujemy pomoc w kreowaniu jeszcze bardziej profesjonalnego wizerunku” – tłumaczy Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce w Lancerto.
„Bycie ambasadorem Lancerto to duże wyróżnienie. To marka, którą z czystym sumieniem poleciłbym znajomym. Lancerto zachwyciło mnie wysoką jakością tkanin oraz eleganckim minimalizmem. Zaskoczyło faktem, że ubrania szyją polscy pracownicy w podkarpackim Łańcucie. Jestem zaszczycony” – komentuje współpracę Rafał Gębura.
Do zadań nowego ambasadora należeć będzie promocja marki w jego kanałach komunikacyjnych – na YouTubie oraz w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram). Ambasador będzie nosił ubrania firmy oraz eksponował jej logotyp i nazwę. Umowę podpisano na pół roku.
Pozostałymi ambasadorami marki są dziennikarz Jarosław Kuźniar (właściciel Kuźniar Media), komentator sportowy Bożydar Iwanow, bloger Bartosz Olszewski, dziennikarz sportowy Bartek Ignacik oraz zwycięzca szóstej edycji programu MasterChef Mateusz Zielonka. (ak)