W marcu 2018 roku Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin zostali ambasadorami marki Braun. Będą promować golarki Braun Series 3, zestawy do strzyżenia oraz trymery do zarostu.
Piłkarze wystąpią w kampanii telewizyjnej marki. W ramach współpracy Varane, Dier i Zobnin podejmą wyzwanie precyzyjnego golenia przy użyciu golarki Braun Series 3 ProSkin. By utrudnić im zadanie, Braun nawiązał współpracę z EA Games. W czasie golenia sportowcy będą grali na smartfonach w Need for Speed. Piłkarze wzięli również udział w sesjach zdjęciowych na potrzeby akcji.
„Tematem kampanii Brauna są codzienne wyzwania, które na swojej drodze spotykają mężczyźni na całym świecie. Akcja ma na celu zmotywować ich do przekraczania własnych granic i pokonywania przeszkód” – czytamy w komunikacie prasowym.
(mf)