W lutym 2025 roku marka kosmetyczna Rimmel London ogłosiła, że w gronie jej ambasadorów znalazła się wokalistka i influencerka Roxie Węgiel-Mglej. Jest to pierwsza polska celebrytka, która dołączyła do Rimmel London VIP Collective, grupy talentów z całego świata, mającej na celu wzmocnienie roli marki w kulturze.
Jak podkreśla firma, w ramach nowego pozycjonowania „Live Your London Look” liczą się dla niej przede wszystkim autentyczność i odwaga w wyrażaniu siebie i swojej tożsamości. Według Rimmela właśnie te wartości reprezentuje Roxie, a jej kariera muzyczna i rozwój artystyczny wynikają z odwagi i otwartości na różne trendy, a także bycia wierną sobie.
Roxie jest zwyciężczynią telewizyjnego show „The Voice Kids” oraz Eurowizji Junior. Wydała dwa albumy studyjne i ponad 30 singli. W styczniu 2025 roku wokalistka zadebiutowała także swoim pierwszym zagranicznym singlem w 30 krajach.
Współpraca ma obejmować kampanie marki prowadzone w digitalu i mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i TikToka, oraz działania w punktach sprzedaży sieci drogeryjnych Rossmann, Hebe, Super-Pharm i innych. Wspólne działania Rimmela z wokalistką mają skupiać się również na aktywacjach konsumenckich, łączących świat makijażu i muzyki.
„To pierwsze tak duże w historii marki partnerstwo z polską uznaną wokalistką. Roxie swoją postawą i karierą udowadnia autentyczność wartości zawartych w nowym pozycjonowaniu Rimmel »Live Your London Look«. Podziwiamy ją za śmiałość w kreowaniu siebie i konsekwencję w dążeniu do spełniania artystycznych marzeń i ambicji. Jest wzorem dla swojego pokolenia. Jej energia i ciepło, którym emanuje sprawiają, że łatwo mogą się z nim utożsamić nasi konsumenci” – mówi Agnieszka Żałopa, lider kategorii kolor CEE w Coty, właścicielu Rimmela.
Pierwsza kampania z udziałem Roxie promująca szminki Thrill Seeker Lip Latex wystartuje w marcu 2025 roku. Wokalistka na visualach zaprezentuje wyrazisty czerwony odcień Spicy. (ao)