14 lutego 2018 roku rozpoczęła się kolejna odsłona akcji Akademia Smaku, której organizatorem jest marka Bosch. Aktorka Sonia Bohosiewicz i szef kuchni oraz restaurator Mateusz Gessler zostali nowymi ambasadorami projektu. W tegorocznej edycji akcji udział bierze też bloger kulinarny Tomasz Lach, zaangażowany w projekt już wcześniej.
Każdy z ambasadorów będzie prezentował inny styl gotowania: Mateusz Gessler – mistrzowski, Tomasz Lach – szybki, a Sonia Bohosiewicz – sprytny. Ambasadorzy będą proponowali autorskie przepisy. Mają również odkrywać regionalne gospodarstwa i przedstawiać tajniki tradycyjnej polskiej kuchni.
„Kuchnia to serce każdego domu, to w niej życie nabiera smaku, dlatego w tegorocznej edycji Akademii Smaku chcemy mówić nie tylko o przepisach, ale też o emocjach” – czytamy w komunikacie prasowym na temat akcji. Tegoroczna edycja projektu została podzielona na trzy bloki tematyczne: miłość, zabawę i tradycję. Na stronie internetowej Akademii Smaku będą pojawiać się aktywacje związane z tymi pojęciami, których celem jest zachęcenie odbiorców do dzielenia się własnymi historiami związanymi z kuchnią. W krótkich filmach ambasadorzy będą zapowiadać te aktywacje. Na stronie pojawią się też przepisy oraz porady dotyczące sprzętu AGD.
Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów, współpracę z influencerami oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA. (mb)