Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Stéphane Antiga i Adam Kraszewski dla 4F. marka 4f ruszyła z drugą fazą kampanii „4f. zacznij. wytrwaj”. występujący w niej siatkarz, obecny trener stéphane antiga oraz model adam kraszewski pokazują własne motywacje do uprawiania sportu i tym samym zachęcają do podjęcia aktywności fizycznej. w ramach kampanii powstały dwa filmy, które przedstawiają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych, a każdy z nich ma inne powody, dla których podejmuje wysiłek fizyczny. w pierwszej fazie kampanii ambasadorzy adrianna pałka, tomasz stańczyk i marcin zontek przekonywali do walki z wymówkami. teraz 4f chce poznać powody, dla których ludzie decydują się na uprawianie sportu i tym samym inspirować innych. marka zachęca do wysyłania zdjęć, pokazujących dlaczego, jak, gdzie i z kim się ćwiczy. szczegóły tutaj. autorką zdjęć jest sonja mueller, współpracująca z takimi markami jak: adidas i nike, jak również bmw, audi, triumph czy lloyds bank. opiekunem kreatywnym kampanii jest mona kinal, za startegie odpowiedzialna jest natomiast anna jaroszyńska, zaś za art direction – piotr matejkowski. druga odsłona kampanii wizerunkowej 4f zakłada dzialania w internecie (na fb i innych największych portalach zasięgowych, platformach vod i portalach sportowych) oraz w sieci kin multikino. autorem landing page’a kampanii jest agencja isobar, która zajmuje się również obsługą komunikacji online. działania pr koordynowane są przez zespół komunikacji korporacyjnej otcf, który wspierają bis! błasikiewicz i sworowska agencja pr. 4f to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. jej właścicielem jest spółka otcf. od wielu lat współpracuje z polskim komitetem olimpijskim – w strojach 4f polska reprezentacja wystąpiła na igrzyskach w vancouver, londynie i soczi – oraz polskim związkiem narciarskim, polskim związkiem biathlonu, polskim związkiem łyżwiarstwa szybkiego, polskim związkiem lekkiej atletyki, a także polskim komitetem paraolimpijskim. na tegoroczne igrzyska olimpijskie marka ubierze sportowców z polski, łotwy i serbii.(ak).
Marka 4F ruszyła z drugą fazą kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj”. Występujący w niej siatkarz, obecny trener Stéphane Antiga oraz model Adam Kraszewski pokazują własne motywacje do uprawiania sportu i tym samym zachęcają do podjęcia aktywności fizycznej.
W ramach kampanii powstały dwa filmy, które przedstawiają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych, a każdy z nich ma inne powody, dla których podejmuje wysiłek fizyczny.
W pierwszej fazie kampanii ambasadorzy Adrianna Pałka, Tomasz Stańczyk i Marcin Zontek przekonywali do walki z wymówkami. Teraz 4F chce poznać powody, dla których ludzie decydują się na uprawianie sportu i tym samym inspirować innych. Marka zachęca do wysyłania zdjęć, pokazujących dlaczego, jak, gdzie i z kim się ćwiczy. Szczegóły tutaj.
Autorką zdjęć jest Sonja Mueller, współpracująca z takimi markami jak: Adidas i Nike, jak również BMW, Audi, Triumph czy Lloyds Bank. Opiekunem kreatywnym kampanii jest Mona Kinal, za startegie odpowiedzialna jest natomiast Anna Jaroszyńska, zaś za art direction – Piotr Matejkowski. Druga odsłona kampanii wizerunkowej 4F zakłada dzialania w internecie (na FB i innych największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino. Autorem landing page’a kampanii jest agencja ISOBAR, która zajmuje się również obsługą komunikacji online. Działania PR koordynowane są przez zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, który wspierają BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
4F to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Jej właścicielem jest spółka OTCF. Od wielu lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim – w strojach 4F polska reprezentacja wystąpiła na Igrzyskach w Vancouver, Londynie i Soczi – oraz Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, a także Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie marka ubierze sportowców z Polski, Łotwy i Serbii.(ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Stéphane Antiga i Adam Kraszewski dla 4F. marka 4f ruszyła z drugą fazą kampanii „4f. zacznij. wytrwaj”. występujący w niej siatkarz, obecny trener stéphane antiga oraz model adam kraszewski pokazują własne motywacje do uprawiania sportu i tym samym zachęcają do podjęcia aktywności fizycznej. w ramach kampanii powstały dwa filmy, które przedstawiają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych, a każdy z nich ma inne powody, dla których podejmuje wysiłek fizyczny. w pierwszej fazie kampanii ambasadorzy adrianna pałka, tomasz stańczyk i marcin zontek przekonywali do walki z wymówkami. teraz 4f chce poznać powody, dla których ludzie decydują się na uprawianie sportu i tym samym inspirować innych. marka zachęca do wysyłania zdjęć, pokazujących dlaczego, jak, gdzie i z kim się ćwiczy. szczegóły tutaj. autorką zdjęć jest sonja mueller, współpracująca z takimi markami jak: adidas i nike, jak również bmw, audi, triumph czy lloyds bank. opiekunem kreatywnym kampanii jest mona kinal, za startegie odpowiedzialna jest natomiast anna jaroszyńska, zaś za art direction – piotr matejkowski. druga odsłona kampanii wizerunkowej 4f zakłada dzialania w internecie (na fb i innych największych portalach zasięgowych, platformach vod i portalach sportowych) oraz w sieci kin multikino. autorem landing page’a kampanii jest agencja isobar, która zajmuje się również obsługą komunikacji online. działania pr koordynowane są przez zespół komunikacji korporacyjnej otcf, który wspierają bis! błasikiewicz i sworowska agencja pr. 4f to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. jej właścicielem jest spółka otcf. od wielu lat współpracuje z polskim komitetem olimpijskim – w strojach 4f polska reprezentacja wystąpiła na igrzyskach w vancouver, londynie i soczi – oraz polskim związkiem narciarskim, polskim związkiem biathlonu, polskim związkiem łyżwiarstwa szybkiego, polskim związkiem lekkiej atletyki, a także polskim komitetem paraolimpijskim. na tegoroczne igrzyska olimpijskie marka ubierze sportowców z polski, łotwy i serbii.(ak).