Skoczek narciarski Sven Hannawald dołączył do grona ambasadorów BLITZbee, marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny, której współwłaścicielką jest Polka Klaudia Saferna. Sportowiec ma wspierać misję firmy – promowanie świadomego i zdrowego stylu życia.
BLITZbee oferuje napoje funkcjonalne, które, według marki, są odpowiedzią na rosnącą świadomość konsumentów. Coraz więcej osób sięga bowiem po zdrowe i naturalne alternatywy dla sztucznie słodzonych napojów energetycznych. Wśród ambasadorów marki już znajduje się niemiecki piłkarz Lothar Matthäus. Kolejnym sportowcem, który będzie promował produkty BLITZbee, jest Sven Hannawald.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Skoczek narciarski zaznacza, że współpraca z marką jest dla niego naturalnym wyborem. „Jako sportowiec i osoba świadoma znaczenia zdrowia wiem, jak istotne jest dostarczanie organizmowi odpowiednich składników. BLITZbee to połączenie innowacyjności z troską o zdrowie, co idealnie współgra z moimi wartościami. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy będziemy mogli zainspirować wiele osób do świadomego dbania o siebie, niezależnie od tego, czy są profesjonalnymi sportowcami, czy po prostu chcą prowadzić zdrowy tryb życia” – mówi Hannawald.
W ramach współpracy zaplanowano liczne inicjatywy promujące przemyślane wybory żywieniowe i zdrowy styl życia. Nowy ambasador weźmie udział m.in. w kampaniach promocyjnych marki. BLITZbee podkreśla, że konsekwentnie rozwija swoją obecność na europejskim rynku, a w docieraniu do nowych odbiorców mają ją wspierać właśnie znani ambasadorzy.
Współwłaścicielka BLITZbee Klaudia Saferna wyjaśnia, że „Sven Hannawald to nie tylko mistrz sportu i symbol wytrwałości, ale i osoba, która dba o swoje zdrowie, a „jego historia i wartości bez wątpienia wpisują się w filozofię marki”. „Cieszę się, że Sven dołącza do nas, by wspólnie inspirować ludzi do zdrowych wyborów na co dzień. Jego obecność w naszej marce to też wielka szansa na dotarcie do nowych konsumentów” – dodaje Saferna.
Sportowiec ma zostać również jednym z bohaterów produkcji filmowej, która będzie opowiadała m.in. o Klaudii Safernie, BLITZbee oraz o tym, jak firma rewolucjonizuje rynek napojów funkcjonalnych. Zdjęcia do filmu są w trakcie realizacji.
Współpraca z ambasadorami jest częścią strategii marki na dalszy rozwój w Europie oraz poszerzanie świadomości o zdrowych produktach i ich prozdrowotnych właściwościach. Napoje BLITZbee są obecnie dostępne w sprzedaży stacjonarnej m.in. w Niemczech i Austrii. W Polsce produkty marki można zakupić przez internet. (ao)