Utwór „Hipster song”, którego głównym bohaterem jest Szymon Majewski, to kontynuacja kampanii #MamMoc (#StayStrong), która rozpoczęła się w 2016 roku. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz w kanałach social media ambasadora.
„Podobnie jak przy wcześniejszej współpracy z Maciejem Stuhrem, poszukiwaliśmy osoby, która byłaby uosobieniem naszej kampanii. Bohatera z wyrazistą osobowością i doskonałym poczuciem humoru, który w każdej, nawet trudnej sytuacji potrafi dostrzec pozytywne strony i z odpowiednią dawką inteligentnego poczucia humoru poradzić sobie z wyzwaniami. Szymon Majewski znany jest też z doskonałej umiejętności gry słów” – wyjaśnia Katarzyna Kosieradzka, koordynator ds. PR z działu marketingu Danone.
Teledysk do „Hipster song” został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young&Rubicam. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.
W obecnej chwili marka nie planuje innych działań z udziałem Szymona Majewskiego. (pk)