W czerwcu 2024 roku sędzia piłkarski Szymon Marciniak rozpoczął współpracę z marką Remington. Jako jej ambasador weźmie udział w kampanii „Gol się pewnie z Remington”, promującej golarkę do głowy Ultimate Series RX7.
Kampania z udziałem Marciniaka podejmuje temat budowania pewności siebie. Jej celem jest pokazanie, że pewność siebie można wypracować i wyćwiczyć. Przykładem skutecznego dążenia do celu ma być właśnie piłkarski sędzia, który dzięki wytrwałości osiągnął „mistrzostwo w swojej dziedzinie”.
Jak wyjaśnia marka, główna idea projektu koresponduje z wizerunkiem „najlepszego sędziego piłkarskiego świata, który na co dzień musi podejmować szybkie i trudne decyzje”. „Droga do sukcesu Szymona Marciniaka nie była usłana różami. Przeszedł on od aspirującego piłkarza, przez karierę w niższych ligach, aż do kursu sędziowskiego w wieku 21 lat. Z czasem zaczął prowadzić mecze w Ekstraklasie, a jego zaangażowanie i determinacja doprowadziły go na sam szczyt – do finałów mistrzostw świata” – napisano w komunikacie prasowym.
W kampanii „Gol się pewnie” marka chce podkreślić, że pewność siebie budowana przez lata stanowi trwały fundament, którego nie zaburzy utrata włosów. „Idealnym odzwierciedleniem tej tezy jest ambasador marki, Szymon Marciniak” – twierdzi Remington.
Kampania prowadzona będzie w digitalu. Na potrzeby akcji powstał spot z udziałem ambasadora w formach 6s, 15s oraz 30s. Działania obejmą też komunikację w mediach społecznościowych, w której wykorzystany zostanie materiał z sesji zdjęciowej.
Elementem kampanii jest także specjalny landing page, gdzie klienci będą mogli zobaczyć promowaną golarkę oraz znajdą porady dotyczące golenia.
Współpraca Marciniaka z Remingtonem potrwa trzy miesiące.
Za koncepcję działań odpowiadała agencja Cheers Stories, spot zrealizowała agencja Frenzy. (mb)
Zdjęcie główne: fot. Krystian Szczęsny