Kilka dni temu ruszyła kampania marki SWISS KRONO, producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych. Jej przekaz zbudowany został wokół osoby Tomasza Kammela, dziennikarza i prezentera telewizyjnego. W opublikowanym spocie reklamowym ambasador wcielił się w rolę właściciela domu, który oprowadza oglądającego po wnętrzach z wyeksponowanymi produktami marki.
Reklama „Pięknie ułożone” jest pierwszą z dwóch zaplanowanych na rok 2017.
Kampania z ambasadorem to efekt współpracy marki z agencją Synergion. Była ona odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną oraz jej realizację i kreację. Oprócz reklamy telewizyjnej, zaplanowano również kampanię billboardową, internetową, radiową, w prasie modowej i poradnikowej oraz działania PR.
Kampania wyprodukowana została z Prime Time, mediaplan powstał we współpracy z MediaOn. (mp)
Sprawdź szkolenie: Współpraca z celebrytami w ramach projektów PR – 25 kwietnia w Akademii PRoto