W lutym 2022 roku Tomasz Marczyński rozpoczął współpracę z marką Mio – producentem wideorejestratorów samochodowych i motocyklowych oraz nawigacji.
Marczyński jest byłym kolarzem zawodowym UCI World Tour. W swojej karierze cztery razy uzyskał tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał dwa etapy wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był także wielokrotnie nominowany do tytułu Sportowca Roku przyznawanego w plebiscycie „Przeglądu Sportowego”. Organizuje również wyścig dla amatorów kolarstwa w Polsce. Oprócz tego jest „miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy” – czytamy w informacji prasowej.
Jako ambasador Mio zajmie się m.in. promowaniem produktów marki, wspieraniem działań marketingowych, a także zaangażuje się w akcje CSR-owe i edukacyjne. Przewidziane są także działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Wspólne posty zaplanowano zarówno na kanałach Mio, jak i Marczyńskiego.
„Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach moje emocje również skręca w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu – Hiszpanii” – tłumaczy decyzję o współpracy Marczyński. Nowy ambasador podkreśla, jak ważna jest dla niego kwestia bezpieczeństwa, dlatego korzysta z wideorejestratorów marki Mio.
Firma nie przekazuje informacji, na jak długo jest przewidziana współpraca. (as)