niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Vito Bambino dla Oreo

Ambasadorzy marek: Vito Bambino dla Oreo

Z początkiem lipca 2024 roku do grona ambasadorów Oreo dołączył Vito Bambino, czyli Mateusz Wojciech Dopieralski – piosenkarz, aktor, autor tekstów, kompozytor i producent muzyczny. 

W ramach współpracy Vito Bambino weźmie udział w nowej kampanii Oreo „Daj się zakręcić”, która jest lokalną odsłoną globalnej platformy marki „Trust the twist”. Jak podkreśla Oreo, w myśl stwierdzenia „Stay playful” firma chce łączyć ludzi i świat „za pomocą humoru i lekkości, które podważają codzienne konwenanse oraz rutynę”. 

„»Stay playful« od lat przyświeca marce Oreo, która pokazuje, że do zabawy można podejść na wiele sposobów. Do naszej nowej kampanii »Daj się zakręcić« zaprosiliśmy Vito Bambino, który zabiera nas w podróż przez swoje muzyczne i prywatne życie” – mówi Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics. 

Akcja obejmuje digital TV, digital OOH, digital CLP, a także kreacje w serwisach Mety, na YouTubie, w Google oraz na TikToku. Działania zrealizowano przy współpracy z LePub Amsterdam.

W ramach akcji powstał spot z udziałem ambasadora. Reżyserem wideo jest Wojtek Barczuk, a realizacją produkcji zajęła się Papaya Films. 

Źródło: youtube.com/oreopolska7413

Za strategię, lokalizację idei kreatywnej, współpracę z ambasadorem oraz koncepcję i nadzór nad produkcją wideo odpowiada Publicis Lion. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęło się Spark Foundry, działaniami paid social w serwisach Mety i na TikToku – Performics, a kierownictwem i koordynacją produkcji Studios Budapest. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj