W lutym 2020 roku siatkarz reprezentacji Polski i zawodnik Sir Safety Perugia Wilfredo León został ambasadorem marki 4F. Historia sportowca ma być inspiracją do trenowania „na własnych zasadach”.
Marka zapowiada kampanię promocyjną marki „That’s my way. What’s yours?”. Nowy ambasador będzie w niej zachęcał do trenowania w zgodzie z samym sobą. Akcja jest rozwinięciem długoterminowego hasła 4F – Your Way. W ramach współpracy León będzie również trenować w strojach marki. W przyszłości stworzy także sygnowaną kolekcję.
„Gdy w wieku 11 lat wyjechałem na pierwszy międzynarodowy turniej z młodzieżową reprezentacją Kuby, poczułem że chcę grać w siatkówkę na poważnie. Od tego czasu rozwijam swoją pasję i nie mam zamiaru przestać. Trenuję od lat i doskonale wiem, jak ważny jest odpowiedni strój sportowy. Mam nadzieję, że moja historia zainspiruje wielu ludzi do ćwiczeń i razem z 4F stworzymy coś niesamowitego!” – dodaje Wilfredo León.
„Markę 4F i Wilfredo Leóna łączy pasja do sportu i ciągła chęć doskonalenia swoich umiejętności. Wierzę, że nasza kolekcja pozwoli trenować na najwyższym poziomie wszystkim miłośnikom aktywności fizycznej, a tych niezdecydowanych przekona do rozpoczęcia przygody ze sportem” – mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF (właściciela 4F). (ak)