Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak zostali ambasadorami czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, która rozpoczęła się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 roku.
„Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem chcemy zachęcić dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i pokazać im, jak daleko można zajść z przyjacielem u boku” – mówią o projekcie piłkarze.
Opublikowano już spot promujący akcję, który można zobaczyć w kanałach marki, na profilach ambasadorów i partnerów akcji oraz na antenie Cartoon Network i kanałach nc plus.
Ponadto ambasadorzy będą regularnie pojawiać się w mediach społecznościowych marki oraz promować akcję w swoich kanałach. Wystąpią też w spocie, który ma zachęcać uczniów ze szkół podstawowych do wzięcia udziału w zorganizowanym w ramach akcji konkursie, w którym zadaniem jest przygotowanie pomysłów na „Wymarzony Dzień Kumpla”.
Piłkarze będą również namawiać dzieci do przybijania piątek ze swoimi kolegami i oznaczania ich w postach czy publikowania zdjęć z nimi z hashtagiem #Bądźkumplem. W sieci pojawi się też wideo z udziałem ambasadorów, którzy udowodnią, że znają wiele sposobów na przybicie piątki.
W specjalnym cyklu filmów, które będą dostępne na Facebooku i YouTubie Cartoon Network, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak podzielą się swoimi doświadczeniami z dzieciństwa i powiedzą, jak sami radzili sobie z dokuczaniem, jak należy reagować na złośliwe komentarze i gdzie szukać pomocy.
„Dzięki przyjaciołom życie nabiera kolorów, staje się interesujące, pełne przygód i doświadczeń. Historia tegorocznych ambasadorów mocno podkreśla siłę przyjaźni, wzajemnego wspierania się i wspólnego sięgania po marzenia. Dobry kumpel u boku to nie tylko inspiracja do działania, ale też oaza bezpieczeństwa. Nadając rozgłos tego typu postawom, kierujmy uwagę najmłodszych na to, co w życiu ważne: przyjaźń” – mówi Marta Żysko-Pałuba, psycholog dziecięcy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nintu, która jest jednym z partnerów kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. (pp)