Piosenkarz i kompozytor dołączył do grona osób promujących produkty marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Jej ambasadorami są też Doda, Maryla Rodowicz i Daniel Olbrychski.
„Wybór Zbigniewa Wodeckiego na ambasadora marki padł nieprzypadkowo. Gwiazdor, tak samo jak nasze lody, łączy w sobie klasyczne wartości z nowoczesnością” – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.
Start kampanii reklamowej w telewizji zaplanowano na 15 kwietnia 2017 roku. Dystrybuowane są już materiały POS oraz rozpoczęto prowadzenie działań PR w internecie. Na miesiące marzec, kwiecień i maj zaplanowano działania w prasie, zwłaszcza branżowej. Od kwietnia do czerwca będzie trwać kampania radiowa, a w wakacje odbędzie się akcja outdoorowa w największych miastach Polski.
Spot reklamowy został przygotowany przez studio filmowe Film Grupa, komunikacja w internecie marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej została powierzona agencji 365. Zakup mediów to działania bezpośrednie działu marketingu PPL Koral. (pk)