poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmerykańska branża PR stawia na młodość

Amerykańska branża PR stawia na młodość

Młodzi i ambitni PR-owcy wyróżnieni; Public Relations Society of America, przyznało doroczną nagrodę w kategorii młody profesjonalista ds. public relations, informuje Centre Daily Times. Waszyngtoński oddział stowarzyszenia (PRSA-NCC) uhonorował tym tytułem Rachel Foltz, pracującą od 2007 roku na stanowisku dyrektora relacji zewnętrznych agencji Ogilvy PR Worldwide w waszyngtonie. „Young Professional of the Year” jest konkursem dla pracowników PR poniżej trzydziestego roku życia.

Od trzech dekad prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Public Relations przyznaje także „Diamentową Nagrodę” dla PR-owca odznaczającego się wybitnymi dokonaniami na rzecz stołecznego oddziału organizacji. Tym razem wyróżniono nią niezależnego konsultanta ds. komunikacji Roberta Udowitza. Dzięki pozyskaniu sponsorów przyczynił się on do znacznego wzrostu dochodów Stowarzyszenia w 2007 roku.

Prezes PRSA Sandra Wills Hannon podkreśla, że zarówno Foltz, jak i Udowitz są wybitnymi przedstawicielami waszyngtońskiego, czyli największego w USA oddziału organizacji. Zrzesza on ponad tysiąc trzystu specjalistów z branży.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj