W czwartek 21 listopada 2024 o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
Webinar poprowadzą Monika Ezman, dyrektorka centrum zarządzania jakością i działu analiz, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w Instytucie Monitorowania Mediówhttps://www.imm.com.pl/. Eksperci opowiedzą, jak w łatwy sposób samodzielnie sprawdzić efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów i ocenić aktywność konkurencji.
Podczas spotkania poznasz takie funkcje Platformy IMM jak:
- Mapa medialna (zasięgi, rozkład publikacji w czasie i piki komunikacyjne, AVE)
- Brief AI
- Mapa benchmarkowa
- Analiza wydźwięku publikacji
- Współczynnik zaangażowania
- Nasycenie treści słowami kluczowymi
- Chmura słów
- Indeks mocy
- Ekspozycja publikacji
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które monitorują media i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.