Andreas Moll awansował w strukturach ASICS na stanowisko wiceprezesa do spraw kategorii obejmujących marketing, produkt i merchandising w regionie EMEA. W styczniu 2025 roku przejął on obowiązki dotychczasowego wiceprezesa Gary’ego Rauchera, który został globalnym szefem marketingu ASICS.
W nowej roli Moll odpowiada za dalszy rozwój obszarów, takich jak performance running, sportstyle oraz core performance sports.
Jak podkreślają przedstawiciele ASICS, dotychczasowa strategia marketingowa Molla pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki w zakresie obuwia biegowego. „Andreas odegrał kluczową rolę w rozwoju ASICS w naszym regionie od momentu dołączenia do firmy w 2012 roku. Ma imponujące doświadczenie i dogłębną znajomość naszej branży. Obejmując nowe stanowisko, nadal będzie odpowiedzialny za intensywny rozwój marki w Europie” – przekazał Carsten Unbehaun, CEO ASICS EMEA.
Andreas Moll ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej. Specjalizuje się w rozwoju kategorii produktowych i wzmacnianiu pozycji marek na rynku. Pracę w ASICS rozpoczął na stanowisku Merchandise Managera Footwear, a następnie obejmował kolejne kluczowe dla rozwoju firmy stanowiska menedżerskie i dyrektorskie. Przez ostatnie dwa lata był dyrektorem kategorii running. Przed dołączeniem do ASICS zdobywał doświadczenie w takich firmach jak PUMA czy Amer Sports Corporation. (kn)