Android, Red Bull i Samsung znalazły się w czołówce marek, których wideo były najczęściej udostępniane w internecie – podaje adweek.com. Serwis powołuje się na zestawienie Unruly Media, które przygotowano na podstawie analizy pięciu tysięcy filmów opublikowanych w sieci przez marki w 2015 roku.
Android zdobył pierwsze miejsce dzięki wideo „Friends Furever”, który przygotowała dla marki firma Droga5. Filmy Androida zdobyły łącznie ponad 6,5 mln udostępnień, z czego wspomniane wideo – 6,4 mln.
Red Bull, który publikuje filmy dotyczące sportów ekstremalnych, zdobył blisko 6,2 mln wyświetleń wszystkich wideo. To sytuuje markę na drugiej pozycji w zestawieniu. Red Bull regularnie publikuje treści na YouTube, a w ciągu ostatnich dwóch tygodni zamieścił w serwisie około 40 filmów. Trójkę zamyka Samsung Mobile z przeszło 4,7 mln udostępnień wideo. Dalej w rankingu znalazły się takie marki jak Disney czy Edeka – liczba udostępnień ich wideo to ponad 4 mln. Za nimi, w pierwszej dziesiątce, są jeszcze Budweiser, Purina, ROC, Adidas i Ad Council – czytamy. (mb)