W lutym 2024 roku Andrzej Dalkowski dołączył do firmy InPost, operatora logistycznego sieci paczkomatów. Objął on stanowisko dyrektora marketingu.
Dalkowski jest odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPostu w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digital i wsparcie działań sprzedażowych.
Nowy dyrektor marketingu InPostu specjalizuje się w omni-strategii marketingowej oraz budowaniu marki na podstawie insightów klientów i użytkowników. Doświadczenie zdobywał w firmie Vision Express należącej do Grupy Grandvision. Pracował także w EssliorLuxottica, gdzie przez dziesięć lat jako Chief Marketing Officer był odpowiedzialny za rynek polski, bułgarski, grecki i cypryjski. Pełnił również funkcję dyrektora marketingu OBI Polska. Wcześniej w Grupie METRO opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz ESMT Berlin.
Dalkowski zastąpił na nowym stanowisku Annę Heimberger. (af)