piątek, 17 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościAnimacja, czyli PR?

Animacja, czyli PR?

W najnowszym Pulsie Biznesu pojawił się reportaż Wojciecha Chmielarza o …animatorach. Autor na przykładzie historii dwóch studentów, którzy założyli własną firmę animacyjną, tłumaczy, na czym polega ich praca. Jak twierdzi Tomasz Gutt jeden z założycieli firmy „Animatorzy”: „Animatorzy kreując zdarzenia, zachowania ludzkie, potrafią nadać odpowiedni obraz rzeczywistości, wpływają na odbiór społeczny określonego przedsięwzięcia”.

Autor opisuje, w jaki sposób studenci związali się z kreowaniem wizerunku. Swoją przygodę z animacją zaczęli od praktyk u Piotra Tymochowicza w ICCE Greenpol przy kampanii samorządowej w 2006 roku. Następnie skorzystali z pomocy Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, założyli własny biznes i nawiązali współpracę z Business Centre Club. Jak twierdzi Marek Kaliński, drugi założyciel firmy: „Animacja jest tylko jednym z narzędzi mającym doprowadzić do wzrostu sprzedaży czy do znajomości marki”. Obecnie animatorzy zajmują się nie tylko marketingiem politycznym, ale także organizacją dużych imprez plenerowych, gdzie odpowiadają za dobrą zabawę publiczności. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj