20 czerwca o g.10 w kawiarni MiTo art café books w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Kawa, Herbata, PR, organizowane przez Związek Firm Public Relations.
Według szacunków tylko ok. 8 proc. przetargów na usługi PR zostaje rozstrzygniętych, a i te niekoniecznie oznaczają dobrą, efektywną współpracę klienta i agencji. Jak przygotować brief i przeprowadzić przetarg, żeby wybrać najlepszego partnera? Jak skutecznie podchodzić do przetargu, żeby wygrać?
Te wątpliwości postarają się rozwiać goście poniedziałkowego spotkania Kawa, Herbata, PR. W dyskusji wezmą udział:
Jacek Traczyński – Commercial Marketing Manager Dell Polska;
Ewa Mittelstaedt – Prezes Zarządu Monday PR;
Anna Wiatr – Partner, Dyrektor Zarządzający Aliganza Fashion Agency,
Jacek Studziński – Senior Strategy Planner, 180heartbeats oraz
Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu ZFPR, Wiceprezes Public Dialog.
Tematy debaty:
Główne grzechy przetargów w opinii przedstawicieli branży.
Dobre i złe praktyki przetargowe oczami agencji i klientów (aspekty prawne, finansowe, etyczne, merytoryczne).
Ilość czy jakość? Ile agencji zapraszać do przetargu i jakich przetargów unikać?
Dekalog dobrego przetargu – od briefu do finału.
Jak wygrać przetarg, czyli na co klienci zwracają uwagę wybierając partnera.
ZFPR zachęca też do wzięcia udziału w ankiecie na temat przetargów. Jej wyniki zostaną omówione podczas spotkania Kawa, Herbata, PR. (red)