W czerwcu 2024 roku Anna Bielecka-Bochenko awansowała w firmie Kraft Heinz Polska na stanowisko Head of Marketing. W przedsiębiorstwie FMCG będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
W nowej roli Bielecka-Bochenko będzie nadzorować całość działań marketingowych firmy, w tym reklamę, promocję i badania rynku. Ponadto będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych strategii, mających na celu wzmocnienie pozycji Kraft Heinz na polskim rynku. W najbliższym czasie priorytetem nowej szefowej marketingu będzie zintegrowanie procesów i działań zespołu marketingowego oraz kreowanie strategii komunikacji dla marek Heinz i Pudliszki.
Anna Bielecka-Bochenko pracuje w Kraft Heinz od 2023 roku. Do tej pory, jako Head of Category, odpowiadała za zarządzanie kategoriami całego portfolio firmy, zajmowała się również obszarem Media & Digital oraz zarządzaniem wewnętrzną agencją digitalową The Kitchen.
Nowa szefowa marketingu Kraft Heinz Polska ma ponad 16 lat doświadczenia w branży FMCG. Poprzednio była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie na różnych stanowiskach w marketingu i sprzedaży tworzyła pozycjonowanie marki Tyskie, planowała strategiczne cykle komercyjne, tworzyła procesy i narzędzia dla działu sprzedaży oraz była odpowiedzialna za efektywne realizowanie planów marek w ramach zakupu mediów, projektowania opakowań i POSM.
Wcześniej, przez trzy lata, pracowała w Pepsico, gdzie odpowiadała za zwiększanie pozycji rynkowej, wolumenu i zysku w ramach kategorii słonych przekąsek. Karierę zawodową rozpoczęła w Nestle – tam zajmowała się jedną z największych regionalnych marek słodyczy.
Ponadto Bielecka-Bochenko jest aktywną członkinią Polskiej Organizacji Reklamodawców, gdzie działa w ramach grupy CMO. (mb)