Od stycznia 2019 roku Marketing Managerem agencji influencer marketingu Hash.fm jest Anna Częścik. To nowo utworzone stanowisko, na którym do jej zadań należy prowadzenie działań marketingowych i PR-owych oraz opracowywanie i realizowanie strategii działań komunikacyjnych dla nowych usług agencji, które związane będą m.in. ze współpracą z mikroinfluencerami. Częścik będzie też zarządzać zespołem promocji oraz odpowiadać za relacje z mediami, media społecznościowe Hash.fm, organizację eventów oraz działania z zakresu marketingu B2B.
Nowa Marketing Manager poprzednio pracowała w GoldenLine, gdzie jako Communications Manager zarządzała zespołem komunikacji i PR oraz zajmowała się content marketingiem, social mediami czy eventami. Częścik ma niemal dziesięć lat doświadczenia w branży public relations i marketingu. Prowadziła działania komunikacyjne dla takich marek jak PZU, Credit Agricole Bank Polska czy Pracuj.pl. Ma doświadczenie w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji. (mp)