Z początkiem marca 2021 roku do agencji komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group dołączyła Anna Janiszewska. Objęła stanowisko Head of Corporate Communications & Public Affairs i odpowiada za realizację obecnych projektów agencji z zakresu komunikacji korporacyjnej, a także za rozwój działu oraz zakresu jego kompetencji.
W skład Grupy LoveBrands wchodzą cztery specjalistyczne brandy: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital.
Janiszewska jest ekspertką w obszarze strategicznego doradztwa komunikacyjnego, zarządzania reputacją i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami i liderami opinii. Ma dziesięć lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji całościowych strategii PR, obejmujących korporacyjną, PR produktowy i public affairs. Poprzednio przez cztery lata pracowała w Grayling jako Account Manager. Wcześniej była też związana m.in. z Vision Group. W swojej karierze prowadziła projekty dla takich marek jak Mars, PayU, Circle K, Amazon, F-Secure czy Abbott Laboratories. Specjalizuje się również w projektowaniu i realizacji programów edukacyjnych w ramach działań CSR oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi.
W LoveBrands Group przejęła zadania Bartosza Lewickiego. (mb)