W marcu 2025 roku agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE ogłosiła, że do zespołu dołączyła Anna Krawczyk. Objęła ona stanowisko General Managerki.
W nowej roli Krawczyk będzie odpowiadała za dalszy rozwój agencji, umacnianie jej pozycji na rynku oraz realizację strategii komunikacyjnych opartych na inkluzywności i dostępności.
Czytaj więcej: Powstała agencja UNMUTE. Będzie walczyć z wykluczeniem osób z niepełnosprawnościami
Anna Krawczyk doświadczenie w branży marketingowej zdobywała m.in. w strukturach agencji reklamowej Ogilvy, gdzie przez ponad dziesięć lat zarządzała projektami dla czołowych marek na polskim rynku. Zajmowała się zarówno tworzeniem i realizacją kampanii marketingowych, jak i zarządzaniem zespołami.
Do tej pory funkcję General Managerki w UNMUTE pełniła Monika Rosłoniec, która pozostaje związana z agencją. Jako ekspertka ds. strategii dostępności będzie wspierać kluczowe inicjatywy UNMUTE oraz dzielić się swoim doświadczeniem w zakresie komunikacji inkluzywnej.
Od lewej: Monika Rosłoniec i Anna Krawczyk
(kn)