6 maja 2024 roku Anna Matraszek rozpoczęła pracę na stanowisku PR & Digital Managerki polskiej marki odzieżowej Reserved, należącej do przedsiębiorstwa LPP.
Na nowym stanowisku odpowiada za strategię komunikacji marketingowej Reserved w Polsce i na rynkach zagranicznych (ze szczególnym naciskiem na rynek włoski). Realizuje działania z zespołem, którym zarządza.
Matraszek wcześniej pełniła funkcję PR & Showroom Managerki, a następnie Marketing and PR Managerki sieci CCC. Pracowała również dla Swatch Group, gdzie odpowiadała za strategię PR-ową i marketingową marek Swatch i Flik Flak w Polsce. Doświadczenie w branży mody zdobyła też podczas pracy dla polskiej marki modowej BIZUU. Odpowiadała wówczas za działania z zakresu PR-u i marketingu (w tym produkcję sesji zdjęciowych i organizację pokazów mody).
Ukończyła studia w zakresie zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.
W Reserved przejęła zadania Rafała Gruszkiewicza. (an)