Na początku 2013 roku pod marką faceADDICTED powstanie podmiot, który zajmie się zintegrowaną komunikacją. Na jego czele stanie Anna Robotycka. Tymczasem do agencji dołączył Bartłomiej Brzoskowski, który został social media directorem. To on docelowo przejmie zarządzanie w faceADDICTED.
Anna Robotycka nie zdradza na razie więcej szczegółów. Wiadomo, że Bartłomiej Brzoskowski będzie odpowiadał za działania w mediach społecznościowych i jednocześnie wpierał Annę Robotycką (CCO) w prowadzeniu faceADDICTED, by docelowo przejąć całość zarządzania agencją.
Brzoskowski z mediami społecznościowymi związany jest od kilku lat, z internetem – od prawie dziesięciu. Do faceADDICTED przeszedł z agencji Digital One, w której pracował jako social media manager. Do jego zadań należało nie tylko tworzenie i koordynowanie komunikacji brandów w mediach społecznościowych, lecz również budowa zespołu (z naciskiem na kompetencje eksperckie) i monitorowanie efektywności działań. W swojej karierze był także związany z agencją Kamikadze oraz informacyjnymi serwisami internetowymi, w których pracował jako dziennikarz, redaktor i wydawca. Pracował m.in. dla marek: Pepsi, Lipton Ice Tea, Knoppers, Górska Natura, Clinique, Estēe Lauder, Bobbi Brown oraz Sephora Polska. (es)