Anna Sakowicz, ostatnio członek zarządu w domu mediowym Mindshare Polska, dołączyła do zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest, obejmując nowo utworzone stanowisko Chief Digital Officera.
Głównym obszarem odpowiedzialności Anny Sakowicz będzie umacnianie pozycji grupy Starcom MediaVest wśród wiodących na polskim rynku firm zajmujących się komunikacją w mediach cyfrowych.
Sakowicz była związana z Mindshare od 2000 r. Stworzyła tam dział specjalizujący się w reklamie internetowej na polskim rynku.. Ostatnio nadzorowała tworzenie i realizację projektów strategicznych dla klientów firmy i zarządzała pracami działu Invention, specjalizującego się w opracowywaniu i realizacji niestandardowych rozwiązań z wykorzystaniem nowych mediów. Odpowiadała m. in. Za: szkolenia i rozwój plannerów w zakresie strategii opartych na nowych mediach. Jest wykładowcą SGH, prelegentem wielu konferencji branżowych, członkiem jury konkursów branżowych (Mixx Awards, Media Trendy). W 2011 roku otrzymała tytuł Człowieka Roku branży internetowej przyznawany przez IAB. Jest absolwentką kierunku Finanse i Bankowość na SGH w Warszawie oraz Studiów Podyplomowych Marketing i Strategie Marketingowe, a także Programu Rozwoju Umiejętności Menedżerskich „Management 2009”.
W zarządzie Mindshare Sakowską zastąpiła Joanna Kazak. Z kolei funkcję partnera działu Invention obejmie z początkiem grudnia Anna Nowak. (es)