Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Anna Zakrzewska szefową działu Healthcare we FleishmanHillard. z początkiem marca 2022 roku anna zakrzewska objęła funkcję head of healthcare w polskim biurze fleishmanhillard. dział ten pracuje obecnie dla podmiotów z branży ochrony zdrowia i realizuje projekty dotyczące takich obszarów terapeutycznych jak m.in. onkologia, pulmonologia, kardiologia, nefrologia czy szczepienia. zakrzewska przejmie zadania dotychczasowej dyrektorki działu, małgorzaty dziak-masny, która kończy współpracę z agencją i od kwietnia podejmie nowe wyzwania w ochronie zdrowia. anna zakrzewska w branży pr pracuje od ponad 15 lat, a z fleishmanhillard związana jest od prawie dekady. ostatnio pełniła funkcję acccount directora w zespole healthcare agencji. do jej zadań należą koordynowanie i nadzorowanie projektów z obszaru public affairs oraz kampanii edukacyjnych. przed dołączeniem do fleishmanhillard pracowała w takich agencjach jak edelman, onboard czy raczkiewicz chenczke consultants. poza działem healthcare w agencji funkcjonują też dział komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz dział komunikacji konsumenckiej i nowych technologii. w firmie pracuje obecnie 45 osób. (mb).
Z początkiem marca 2022 roku Anna Zakrzewska objęła funkcję Head of Healthcare w polskim biurze FleishmanHillard.
Dział ten pracuje obecnie dla podmiotów z branży ochrony zdrowia i realizuje projekty dotyczące takich obszarów terapeutycznych jak m.in. onkologia, pulmonologia, kardiologia, nefrologia czy szczepienia.
Zakrzewska przejmie zadania dotychczasowej dyrektorki działu, Małgorzaty Dziak-Masny, która kończy współpracę z agencją i od kwietnia podejmie nowe wyzwania w ochronie zdrowia.
Anna Zakrzewska w branży PR pracuje od ponad 15 lat, a z FleishmanHillard związana jest od prawie dekady. Ostatnio pełniła funkcję Acccount Directora w zespole Healthcare agencji. Do jej zadań należą koordynowanie i nadzorowanie projektów z obszaru public affairs oraz kampanii edukacyjnych. Przed dołączeniem do FleishmanHillard pracowała w takich agencjach jak Edelman, Onboard czy Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Poza działem Healthcare w agencji funkcjonują też dział komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz dział komunikacji konsumenckiej i nowych technologii. W firmie pracuje obecnie 45 osób. (mb)