piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPuma rusza z jesienną edycją „Slow Space by Puma”

Puma rusza z jesienną edycją „Slow Space by Puma”

We wrześniu 2024 roku Answear poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Pumą przy jesiennej edycji „Slow Space by Puma”. Wspólna akcja to cykl warsztatów i zajęć dotyczących holistycznej troski o kondycję fizyczną i psychiczną. Answear przyłączyło się do akcji Pumy, ponieważ projekt marki wpisuje się w kampanię Answear „Zadbaj o to, o jest w środku”, której celem jest podniesienie świadomości na temat zdrowia psychicznego i fizycznego.

Akcja „Slow Space by Puma”, której partnerem zostało Answear, odbędzie się w Warszawie i będzie trwała od 16 września do 12 października 2024 roku. W projekcie biorą udział specjaliści w swoich dziedzinach, w tym m.in. Aleksandra Kwiatkowska, instruktorka jogi i założycielka platformy Slow Living Poland, Kornelia Samanta-Składzień, instruktorka pilatesu, Dominika Orłowska, instruktorka jogi i animal flow, Paulina Radziszewska, instruktorka jogi nidry, Kuba Odzioba, prowadzący treningi z mobilności, Marta Niedźwiecka, psycholożka i sex coach, dr Joanna Wojsiat, neuro-biolożka, oraz Tomasz Stawiszyński, filozof.

Jednym z głównych punktów akcji będzie warsztat o przebodźcowaniu związany z ostatnią edycją „Zadbaj o to, o jest w środku”, który poprowadzą dr Joanna Jurga i Martin Petrus. Answear podkreśla, że uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję znaleźć wytchnienie od nadmiaru bodźców oraz nauczyć się praktyk, które pomogą im zadbać o swoje wewnętrzne zdrowie. Dr Joanna Jurga opowie o sensorycznym wpływie otoczenia na dobrostan, a Martin Petrus przedstawi techniki oddechowe, które pomagają redukować stres i poprawiają koncentrację.

„Nasza współpraca z Pumą idealnie wpisuje się w długofalową strategię CSR marki Answear, która stawia na wsparcie zdrowia psychicznego. W ramach projektu »Zadbaj o to, co jest w środku« chcemy nie tylko mówić o dobrostanie, ale także działać, oferując naszej społeczności wsparcie, konkretne narzędzia i przestrzeń do pracy nad sobą” – mówi Anna Szwec, PR & communication manager Answear.

Pierwsza edycja kampanii „Zadbaj o to, co jest w środku”, zrealizowana z fundacją Można Zwariować, miała miejsce w lutym 2023 roku, z okazji Światowego Dnia Walki z Depresją. Kolejna odsłona, zatytułowana „Siła Uważności”, była poświęcona praktykom mindfulness i zachęcała do zwracania uwagi na własne potrzeby i emocje. Ostatnia edycja „Zadbaj o to, co jest w środku – Wewnętrzny Spokój” ruszyła w czerwcu 2024 roku i skupiła się na problemie przebodźcowania.

Answear przekazuje, że jesienna edycja „Slow Space by Puma” jest nie tylko cyklem warsztatów i zajęć prowadzonych przez specjalistów z dziedziny zdrowia psychicznego, fizycznego i mindfulness, ale także przestrzenią spotkań, refleksji i wzajemnego wsparcia. Marka w ramach projektu udostępnia przestrzeń sąsiadującą ze swoim Concept Store w Fabryce Norblina w Warszawie, gdzie odbędą się warsztaty oraz inne zajęcia mające na celu wspieranie dobrostanu uczestników.

Dostęp do zajęć jest możliwy po dokonaniu rezerwacji przez stronę internetową slowspacebypuma.com. Są one płatne, a zysk zostanie przekazany Fundacji Cześć Ciało, której misją jest wspieranie nastolatków przez edukację i promowanie pozytywnego podejścia do siebie i swojego ciała. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj