piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAntynagrody Marketingu Sportowego 2010: Polska z flagą Monaco, przedstawiciel sponsora we władzach...

Antynagrody Marketingu Sportowego 2010: Polska z flagą Monaco, przedstawiciel sponsora we władzach związku

Serwis marketingsportowy.pl po raz kolejny „rozdał” swoje antynagrody. W obecnej edycji zwycięzcą został Paweł Stelmach – były wiceprezes Polskiego Związku Biathlonu i jednocześnie sponsor PZB.

O Stelmachu głośno zrobiło się podczas ubiegłorocznej olimpiady zimowej w Vancouver. Prasa odkryła bowiem, że ówczesny wiceprezes PZB jednocześnie był przedstawicielem firmy Craft, dostarczającej sprzęt naszym biathlonistom. Sam Stelmach twierdził, że działał w dobrej wierze, a jego firma w 2009 roku przekazała związkowi sprzęt o wartości 200 tys. złotych. Nie widział też nic dziwnego w fakcie, że sponsor związku jednocześnie zasiada w jego władzach. Warto dodać, że na sprzęcie naszych reprezentantów przekręcono polską flagę. Niektórzy mogliby zatem stwierdzić, że Polacy reprezentują Monako.

Drugie miejsce przypadło byłemu ministrowi sportu Miłosławowi Drzewieckiemu, za koncepcję budowy Stadionu Narodowego. Otóż z planowanej zabudowy dookoła warszawskiego stadionu nie powstanie nic, a koszty budowy samego obiektu okazały się dwukrotnie wyższe od zamierzonych.

Na podium znalazł się także Polski Związek Koszykówki, „nagrodzony” za organizację finałowego meczu Pucharu Polski. O tym, że odbędzie się on w Warszawie, poinformowano parę dni przed jego rozegraniem. (ks)

Lista nominowanych

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj