piątek, 16 maja, 2025

Antynagrody PR-u

Większość nagród przyznawanych na świecie ma już swoje antyodpowiedniki. W ten sposób powstały Złote Maliny, IgNoble, czy mniej znane Złote Meteory. Postanowiliśmy więc, w kontekście Złotych Spinaczy, przyznać alternatywne i wirtualne nagrody niektórym wydarzeniom medialnym.

Oto lista wyróżnionych przez nas projektów:
– PR korporacyjny:
• firma Próchnik za podążaniem za trendami w reklamie ze sweterkiem a la Kononowicz
– PR produktu:
• stanik z wszędobylskimi ramiączkami + dodatkowe wyróżnienie za sesję foto
– Kampania edukacyjna:
• po długich namysłach redakcja przyznała wyróżnienie temu, który rozłączył Warszawę w zeszły piątek, czyli elektrykowi, którego błąd pozbawił prądu kilka warszawskich dzielnic, urzędy, firmy, sklepy i mieszkania. Jego nieświadome działanie pokazało wielu, jak bardzo są na takie sytuacje nieprzygotowani…
– Public Affairs & Lobbying:
para fanatycznych wielbicieli Gwiezdnych Wojen pikietujących pod ONZ i domagających się oficjalnego uznania religii Jedi 
– Kampania społeczna:
• burmistrz małego miasteczka z Brazylii rozdający Viagrę seniorom
– Komunikacja wewnętrzna:
• producent plastikowych owoców i warzyw za wymyślenie ich zastosowania w kontaktach pracowników z szefem
– PR Event:
• ogólnoświatowa – orgazmowa demonstracja antywojenna, o której już pisaliśmy
– Kryzys
• sztab Kazimierza Marcinkiewicz za ostatnią nocną wpadkę telemarketingu
– Corporate Social Responsibility:
• IKEA, która cieszy się największym zaufaniem szwedzkich obywateli – większym niż rząd, publiczne media i inne spółki

I tylko jednego nie wiemy – jak nasze nagrody – antynagrody nazwać? Jakieś sugestie? (asz)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj