niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAplikacja Remember ze złotem w kategorii PR&Event i Grand Prix KTR

Aplikacja Remember ze złotem w kategorii PR&Event i Grand Prix KTR

W polskim konkursie kreatywnym KTR 2016 przyznano 33 złote, 62 srebrne i 86 brązowych nagród. Nagrody wręczono 24 maja podczas gali konkursu. Ogółem przyznano 181 nagród. Najwięcej – w kategorii Digital & Mobile.

Złoto w kategorii PR&Event oraz Grand Prix KTR otrzymała praca Remember, czyli aplikacja stworzona przez agencję FCB Warsaw razem z Muzeum Auschwitz. Aplikacja, która współpracuje z najpopularniejszymi edytorami tekstów, wychwytuje sformułowanie „polskie obozy śmierci”, podkreśla je jako błąd i sugeruje poprawne określenie.

W kategorii PR&Event złotem nagrodzono także projekty „Rób to, w co wierzysz – Johnnie Walker” (Havas WW Group i Diaego) oraz „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja (Walk, sprawniwpracy.pl, Lucky Luciano Pictures).

Srebrne nagrody w tej kategorii dostały akcje: „#RyjKuzniara” (DDB&TRIBAL, Stowarzyszenie Projekt: Polska), pływająca po Wiśle scena muzyczna H&M, (Endorfina Events) i „Hipokryzja” ( Leo Burnett dla Fundacji Studio Psychologii Zdrowia). Brąz trafił do Walk i Mercedes-Benz Polska za spotkanie sprzedawców „Mercedes-Benz Polska Grand Prix 2016” oraz DDB&TRIBAL za „Kino Allegro”.

W kategorii Digital&Mobile – podkategoria: media społecznościowe – srebrem nagrodzono „Pijane statusy” agencji VML dla Koalicji Na Rzecz Walki Z Cukrzycą, brązem – projekt „Imkagram” stworzony przez K2 dla Teatru IMKA.

Agencją Roku (trzeci raz z rzędu) zostało DDB&tribal. Reklamodawcą roku został McDonald’s, który poza złotym mieczem KTR otrzymał również tygodniową akredytację na Festiwal Cannes Lions, ufundowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Podczas gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives. Spośród 192 teamów nagrodę – wyjazd na światowe finały podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions – zdobyło 7 zespołów. W kategorii PR zwyciężyli Jakub Sagan i Joanna Szwilling z K2. W tegorocznej edycji wpłynęło 1097 zgłoszeń, które były oceniane przez 108-osobowe jury pod przewodnictwem Rodrigo Sobral, Integrated Executive Creative Director R/GA London.

Pełne wyniki konkursu na stronie.  (mb)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj