Do agencji marketingu sportowego Arskom dołączyły Wioleta Spychalska-Sztanga (na zdjęciu z prawej strony) oraz Aleksandra Witkowska. Stały się częścią zespołu projektowego i będą obsługiwały klientów z branży sportowej, technologicznej i farmaceutycznej. Obie rozpoczęły pracę w sierpniu 2019 roku.
Spychalska-Sztanga objęła stanowisko Account Executive’a, na którym zastąpiła Karolinę Kulkowską. Do Arskom przeszła z Polskiego Związku Koszykówki, gdzie w czasie międzynarodowych imprez (m.in. Eurobasket 2009 i 2011) była Marketing Managerem i, wcześniej, Office Managerem. Była też sekretarzem generalnym w projekcie unijnym „Sportowcy na rynku pracy”. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Działalności Gospodarczej (zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz Warszawskiej Szkoły Biznesu (marketing i zarządzanie).
Witkowska natomiast pracuje w Arskom jako Social Media Strategist. To nowo utworzone stanowisko. Przed dołączeniem do agencji pracowała do marca 2019 roku w Click community. Wyspecjalizowała się w tworzeniu, wprowadzaniu i optymalizowaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych. W swojej karierze realizowała przedsięwzięcia m.in. dla Telewizji Polskiej, Grupy Enea czy Bell HYPOAllergenic. Ukończyła Uniwersytet Gdański (dziennikarstwo i komunikacja społeczna) oraz Uniwersytet Jagielloński (zarządzanie w sporcie). Jest byłą koszykarką, przez 15 lat gry zdobyła m.in. dwa młodzieżowe mistrzostwa Polski. (mp)